TERPAKSA BANGUN AWAL PAGI ! hmm

Hye . Good Morning Sayang ! 

Amacam , seronok ker tidur malam xdi ?
of course laa kamu seronokk kann .
Hari nie aku terpakse bangun awal pagi doe semata-mata my mom
suh pegi beli breakfast . How a bad day for me kann ?
Dengan muke yang xcukup tidur , dengan xcuci muke punn
aku blah pegi beli breakfast tuh .
Nasib baikk laa aku xpayah tunggu lama-lama dekat ctuh ,
cuz nasi lemak yang aku nak beli tuh dah tersedia di meja ,
so i just amek and bayar jer laa .
And aku punn terus pecut dengan laju nya and sampai laa aku di rumah .
Aku pun ape lagi , bukak tudung , bukak sweater and terus sambung balik tidur .


Aku rase pening gile xdi and aku rase badan aku panas sangat .
Aku punn xtahu sebab ape , maybe aku perlu tidur secukupnya kott .
HAHA . Menyampah doe bace ayat aku .
Tapi betul ape aku cakap tuh .
Its okayy .
Benda punn dah jadi .
Hari nie punn im still lagi xder plan nak pergi mana-2 .
Aku sebenarnya not in mood sangat laa .
AKU BOSAN DOE !
Aku nak keluar , p jalan-2 ka, p mana-2 ka ,
tapi macam tuh laa .
Masa tidak mengizinkan .


Hmm , pagi-2 lagi aku dah mulaa nak membebel xtentu pasal kann ?
Tak pe laa , untuk menceriakan hari aku laa .
And for now , aku akan jadikan belog ini rutin harian ku termasuk laa Diary aku .
Aku berhak tulis ape yang aku nak kan ?
So , I should prepare it fisrt .
Tak kan laa terus nak merapu tak tentu pasal dalam nie kann .
But , aku nie jenis yang xtahu nak letak tittle ape tuk my post
sebabnya , aku main cerita jer ape yang aku nak cerita .
Dats why laa aku cakap macam tue .
Okayy laa , banyak lagikan kerja yang perlu aku buat kat rumah nie .
Kbaii, sayang !


Sedikit coretan buat anda . >.< !

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved anis-anak-masri.blogspot.com