Boleh ker ?

First at all ,  aku nak cakap yang malam nie memang aku xrase ngantuk langsung , so aku terpikir nak update my beloggg . haha .
Semalam aku ade skype dengan pakwe aku and tanpe disedari kami berlarutan sampai ke pagi . haha . Bayang laa , skype pukul 10 and then tutup pukul 4.59 a.m sayang ! Boleh bayang tak macam mane laa muke aku time tuh . For sure laa burukkk kan sebab muke da ngantuk gile , tunggu mase nak terbaring , terlentok and tertidor laa sayang .
Adoii , sumpah aku mengantuk gile time tuh .
Dah tu pulak masing masing da xnak off kan . Tapi xpe laa .
BOLEH KER mate aku tahan sampai macam tuh sekali ?
haha , For sure laa boleh sayang .
Aku nim kaki sembang tau .
xtahu laa macam mane kehidupan aku akn datang nanti .
Cuz aku gile bersembang tau .
Try laa ajak aku berBORAK or berSEMBANG .
Comfirm kamu xkan mengantuk . haha .
Hmm , dah tue pulakk aku bangun lewat laa pagi xdi (seperti biase) ,
nasib my parents xder time aku still in bad room and langsung xpedulikan matahari dah terpacak kat atas kepala .
Aku kat kolej punn macam nie laa .
Kalau time cuti , memang aku akan bangun lambat dengan kengkawan aku yang lain . Ade jugakk laa roomate aku yang bangun awal .
But not me sayang .
Saya selalu bangun lambat . Susah tau kalau nak kejutkan aku nie .
Orang-2 tertentu jer dapat bangun kan aku especially my mom , right ?
Dengar suara my mom punn aku memang akan terus terbangun .
My mom garang lol . Takutttt :(


Takpe laa , yang tue tolak ke tepi laa kan .
Sekarang aku daa der kat umah tau , but i', still not sure what should i do .
Nak keje punn xdapat .
So duk umah and online jer laa keja aku sebulan lebihh nie .
Tunggu mase nak pergi kolej jer .
Masuk Sem 2 nanti .
WAH WAH WAH !
Xsabar betul budak nie kann .
Memang punn . Xsabar nak jadi senior nie tau .
Senior yang GARANG !
HAHA , garang laa sangat kan ANIS MASRI nie .

oke laa sayang , da penat daa .
Next time aku menaip n menaip lagi .
kbaiii :)













aku cinta kamu sayang . (CAPITAL A) .muahh !

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved anis-anak-masri.blogspot.com