MAKAN BURGER TENGAH-2 MALAM :)

Hye my dearest Diary !
Wah Wah Wah ! Ayat aku xbole blah doe !

Sekarang da pukul 12 lebih tengah malam and im still wake up ,
and not feel sleepy yet . Tiap-2 malam jer aku mesti macam nie .
Tue laa , nak cakap petang xdi tidur , xtidur-2 jugakk .
aku pun xtahu kenapa aku susah sangat nak tidur awal sekarang nie .
aku xder masalah pun ,
cuma xdapat nak tidur awal .
ade laa time-2 dye aku tidur awal ,
tp xselalu .

Tadi kan , my boyfie hantar burger tau kat umah aku .
atototo , sweetnya kamu sayang !
haha , aku senang sangat kamu banyak berkorban buat aku .
Awek tengah lapar and tolong hantarkan makanan untuk puteri kesayangan nya . Waduh Waduh ! Kamu kok begitu baik sih ama aku :D
Di sebabkan oleh itu laa kamu tetap menjadi orang yang paling saya sayang .
So xusah mempersoalkan tentnang itu lagi yer bie !

Nak dijadikan cerita pulak ,
aku nie memang kuat makan , xkire tempat and waktu .
Perut aku nie sentiase menagih makanan daripada tuan nya .
Tengok laa tuannya sekarang kan , betapa besar nya kamu
ANIS MASRI !
Yer laa kite sedar , sape laa kite kan nak dibandingkan dengan orang lain .
Tak perlu laa nak mempersoalkan tentang itu lagi .

Okayy laa .muahhh .
kbaiiii <3

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved anis-anak-masri.blogspot.com