ASSALAMUALAIKUM

Hari nim aku ada keluar dengan my boyfie p jogging jer and then aku jugak ade bawak adik aku sekali . EQA tue laa kann . hmm , aku xder laa lame mane sangat jogging tapi kan aku happy sangat sangat cuz berat aku dah turun 2KG tau .wah wah wah ! happy giler aku tau tak . bukan senang tau nak kurangkan berat badan tapi senang jer berat badan kite boleh naik .
Aku bukan ape laa , da lame sangat laa aku x jogging nie , dekat kolej mane ade aku jogging , nak keluar dorm pun aku malas . lepas tu mula laa berat badan meningkat . Kat sane keje aku study , makan and tidor pastu p class and so on laa sampai hari berikutnya . Kalau bab makan no 1 . pantang tengok makanan siket mulaa laa nak habiskan , macam mane laa badan aku nie xnaik kann ?

Yang tu xpe lagi . kan xdi aku pergi jog dengan pakwe aku , bengang jer aku tengok die xdi . ade jer nak cari gaduh dengan aku , ade jer dia nak buat aku marah . ntah ntah daa xder mood nak keluar dengan aku petang xdi kott . hmm , susah laa nak buat orang senang dengan kita nie tau tak ?
Kalau senang xder laa macam nie sekali kann ?
Aku tahu pakwe aku tuh jeles dia xbertempat sikit , pantang
tgok aku buat salah sikit , mula laa nak marah aku . 
Tapi tu xkisah laa kann ? orang cakap kan 'CEMBURU TANDA SAYANG' .
Aku tahu dia sayang sangat dekat aku , aku tahu tuh semua .
Tapi jangan laa terlalau jeles , nanti boleh makan diri sendiri .
Aku nie pandai jer cakap , xsedar diri sendiri punn kuat jeles kann ?
'yup yup . Saya memang kuat jeles .'
Tahu punn nak mengaku kann ? HAHA .
tapi xper laa , yang penting kan , hubungan aku dengan dia still lagi dalam keadaan okayy . I PROUD OF IT SAYANG !
Walau macam mane sekali punn keadaan aku and sifat aku , dia still boleh terima aku seadaanya .
'
BERTUAH KAN SAYA DAPAT DIA ?haha . jangan jeles tauuu !
Tak kisah laa ape punn , aku tetap sayang dia sorang laa .
Kalau xsayang xder laa aku nak jage betul-2 hubungan nie tauu .
Oke , xkisah laa , yang penting 
' DIA MILIK AKU '.








#Tiba tiba saya ingat awak and then saya tulis apa yang saya rasa . <3

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved anis-anak-masri.blogspot.com