1 YEARS 2 MONTHS !


Alhamdulillah !
Akhirnya hubungan kami still lagi kekal <3
Walau macam mana sukar pun untuk kami lalui hari-2 bersama , 
akhirnya sampai ke hari ini n tahap ini . 
Syukur kepada yang Maha Esa kerana dengan izin-Nya 
kami masih lagi bersama .
Anis ta tahu macam mana na cakap , tapi anis betul-2 rasa 
happy n bahagia sangat-2 n anis na share perasaan yang anis alami 
ini dengan kawan-2 anis .
Walaupun hubungan anis dgn Si Dia baru mencecah
setahun lebih tapi anis bersyukur sangat sbb 
Tuhan still lagi sayang kan kami n bagi peluang kat kami 
untuk menikmati hari-2 yang bahagia ni .
Amin :)

And for you Mohamad Asyrafuddin Bin Ab Ghani , saya bahagia 
sangat dapat kenal dgn awak , dapat kongsi segala suka duka dengan awak ,
and yg paling penting dapat bagi segala perasaan saya kat awak .
Awk na tahu ta ? Saya laa orang yang paling bahagia bila 
ada dengan awak .
Awak banyak mbimbing saya and bagi tunjuk ajar kat saya .
Saya hargai sgt bende tuh awak :(
Kita selalu bersama n harungi pelbagai rintangan yang ade d
i hadapan kita . 
Awak selalu ajar saya macam mana na tempuh segala rintangan .
Kadang-2 awak ajar saya macam mana 
na hidup di dunia yang penuh dengan suka dan duka .
Saya tahu macam mana perasaan awak kat saya , 
n awak jugak tahu macam mana perasaan sy kt awak kan ?
Saya dah berjanji dgn diri sy sendiri 
yg saya akan selalu menyayangi diri awak .
Awak dah jadi sebahagian daripada hidup saya .
Saya ta kan pernah lepaskan awak n bagi awak kat sape-2 pun .
Awak cume untuk sy dan saya hanya utk awak .
Kalau Tuhan sudah menjanjikan awk adalah jodoh saya , 
pasti saya akan kekal menjadi milik awak .
' KALAU JODOH XKAN KE MANA SAYANG ' !

Walau ape pun yang terjadi , saya akan selalu bersama dengan awak .
Macam-2 yang kita lalui bersama , kan ?
Macam mana awak na menyesuaikan diri dgn adik-2 saya 
n yg paling penting mcm mne susah nya awak na bg 
parents saya knl dgn awk . Macam-2 usaha yg awk lakukan 
agar parents sy kenal dgn awk .
Saya mmg xsalah pilih awk n saya hrp 
awak hargai kejujuran saya nie .
Saya sayang awak sgt-2 Asyraf . Saya xdpt na tunjuk
mcm mana sy betul-2 syg awk , tp sy harap awk dapat merasainya 
di dalam hati awk . 
Percaya laH pada cinta kita dan Allah akan membantu kita . 
Amin <3

B , syg xkan menyesal pilih b .
Cuma b yang ade lam hati n fikiran sayang .
Syg xkan pernah cari yg lain sebab
' SYG AKAN TINGGAL ORG LAIN UNTUK BERSAMA DENGAN B AND 
SYG XKAN TINGGAL B UNTUK BERSAME DGN ORG LAIN '
Syg harap hubungan kita akan direstui oleh keluarga kita dan kita
akan selalu bersama .
iloveyouforathousandyears !
AMIN <3


No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved anis-anak-masri.blogspot.com